Proud to say ...

Proud to say ...
Special Halloween Challenge 2010

.

.
Challenge 10

.

.
Challenges #82 and #95

.

.
on January 2nd 2010

.

.
Challenge #37

.

.
Challenge #5 und #57

Januar 26th 2010

.

.
Challenge #36

Challenge #10 and #13

Challenge #12

.

.
Challenge #42

.

.

my Magnolia only Blog

Dienstag, 19. Mai 2009

Bea's Sketch ~ happy Everything


Bei der lieben Bea gibt es wieder einen tollen Sketch zum Nacharbeiten ... Color Challenges machen mir im Moment riesig Spaß, meine Karte ist nach der Color Inspiration Challenge bei KWerner Design entstanden. Außerdem passt sie auch noch zur Challenge bei A Spoon full of Sugar, der Blog wird ein Jahr alt und es soll gefeiert werden :)

At Bea's Blog is a great Sketch online ... I like Color Challenges a lot at the moment, so I made Card inspired by the Color Inspiration Challenge at KWerner Design. My Card also fits the Challenge at A Spoon full of Sugar, because this Blog turns 1 and we should celebrate :)


Supplies:
Stempel: Magnolia, Swirl aus dem Set "Yummy" und Schriftzug aus dem Set "Happy Everything"
CS: Saharasand, Schokobraun und Flüsterweiß
Papier: Designerpapier mit Druck Safrangelb, Senfgelb und Baja Breeze
Stempelkissen: Schokobraun
zusätzlich: Prismacolor Pencils/Terpentinersatz, Kreisschneideschablone von Creative Memories,
EK Success Retro Flower Punches, Martha Stewart Frond Punch und selbstklebende Halbperlen von Artoz










Thanks for looking




9 lovely Comments; Thank you so much!:

Leonie hat gesagt…

Such pretty work, your Tilda is so cute!

Winter hat gesagt…

So cute! Love that little girl!

Riet hat gesagt…

Wowww Tanja,what a beautiful cards,l love them all.

Hugs Riet.x

Lilian hat gesagt…

Your card is just lovely Tanja! Love the sweet volors and Tilda is just so cute! The retro flowers are great!!

Debbie hat gesagt…

Gorgeous card,Thanks for playing along with ASFOS this week,Hugs Debbie x

Maria hat gesagt…

Beautiful card, Tanja! I love the Tilda. . .especially with the roses. Such a pretty image. Beautiful job with your coloring too!! Love all the flowers that you added!!

Maria

Jacque hat gesagt…

Tanja, she is beautiful...looks like she is coming through an open door with the roses..Pretty!! Hugs..Jacque

COCO hat gesagt…

Beautiful cards and fabulous coloring!! So pretty!!
Hugs COCO

megastamper hat gesagt…

liebe tanja, ich habe den sketch nícht vergessen und deswegen schaue ich mir jetzt mal alle eingesendeten beiträge genauer an.
aber deine karte ist wirklich so superschön und so toll. die farben gefallen mir sehr und alle details sind so toll aufeinander abgestimmt. eine wunderwunderschöne karte.
vielen lieben dank für den beitrag zu meinem sketch.
morgen werde ich dann die gewinnerin auslosen.
liebe grüsse, bea

Related Posts with Thumbnails
Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin

Welcome

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Hallo und herzlich Willkommen auf meinem Blog! Ich stemple jetzt seit Februar'08 und das mit großer Leidenschaft ;)Ich bin eine absolute Niedlich-Stemplerin, wie man unschwer an meinen Karten erkennen kann. Am allerliebsten arbeite ich mit Magnolia-Stempeln. Ich liebe es, an Challenges teilzunehmen und vor allem nach Sketchen zu arbeiten ...Viel Spaß beim Stöbern auf meinem Blog! Ich freue mich, dass Ihr da seid ;)
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Hello and welcome to my blog! I'm stamping since february 2008 now and with passion;)I'm a fan of cute stamps, what you can see at my cards. Most of all I work with stamps of Magnolia. I love to participate in challenges, especially working with Sketches ...I hope you'll enjoy my cards. I'm happy that you're visiting my Blog ;)
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

You don’t speak german?

questions or suggestions?

Proud to be

Proud Design Team Member

Stolzes DT Member bei

Challenge Blogs

Blog Archive

Proud Past Design Team Member

Past DT Member

Past Design Team Member

Past Design Team Member

Past Guest Designer

Followers

Magnolia Shop

Magnolia Blog

Magnolia Stamp Club

Want to be updated?

Your email address:


Powered by FeedBlitz

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Diese Seite dient zu Eurer Inspiration. Alle hier gezeigten Fotos, Vorlagen, Anleitungen und Texte unterliegen meinem oder einem Copyright und dürfen nicht kopiert werden. Für meine Projekte und Karten verwende ich Stempelmotive und verschiedene Materialien, wobei das Copyright beim jeweiligen Hersteller liegt.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

This site is for your inspiration. All pictures, toturials, templates and texts are copyrighted. You aren't allowed to copy them. I'm using rubber stamps and supplies for my cards, which are copyrighted by the particular firms.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


Labels

Template by: Free Blog Templates