Proud to say ...

Proud to say ...
Special Halloween Challenge 2010

.

.
Challenge 10

.

.
Challenges #82 and #95

.

.
on January 2nd 2010

.

.
Challenge #37

.

.
Challenge #5 und #57

Januar 26th 2010

.

.
Challenge #36

Challenge #10 and #13

Challenge #12

.

.
Challenge #42

.

.

my Magnolia only Blog

Freitag, 3. April 2009

Sketch Saturday #44 ~ Big Hugs



Bevor es morgen den neuen Sketch beim Sketch Saturday gibt, musste ich noch schnell meine Karte nach dem tollen Sketch mit den vielen schönen Kreisen machen :) Ich liebe Kreise!

Before tomorrow the new sketch at Sketch Saturday will be online, I had to make my card following the great sketch with so many beautiful Circles :) I love circles!



Supplies:
Stempel: Magnolia und Schriftzug von
Cuddly Buddly
CS: Schokobraun und Flüsterweiß
Papier: Designerpapier "Immer Süß"
Stempelkissen: Schokobraun
zusätzlich: Prismacolor Pencils/Terpentinersatz, Kreisschneideschablone von Creative Memories, Kreisstanzer 3,5 cm, 3,18 cm, 2,5 cm, 1,9 cm, 1,3 cm und 6,35 mm und Stampin'Write Markers


Thanks for looking




6 lovely Comments; Thank you so much!:

Katarina hat gesagt…

What a cute card! I love how you used different patterned papers for the circles.

kamadesign

Cami hat gesagt…

Such a cute card and I love the punched circles from DP that you used. Tilda is so cute; lovely coloring job. Pink and brown are my favorites! Wonderful take on this sketch. Hugs to you!

papercraftsbyrach hat gesagt…

Hi Tanya, this is a gorgeous card that you have made, gorgeous image, beautifully coloured. I love how you have stamped your leaves around the edge, a lovely idea. hugs rachxx

megastamper hat gesagt…

oh wie schön und mal nur so wenige farben, echt edel!!
ganz liebe grüsse
bea

Ivi hat gesagt…

Oh ja, du liebst Kreise, das sieht man *lach*.

Deine Karte ist superschön, vor allem die Farbe finde ich persönlich natürlich klasse *ggg*...

Superschön!!!

Liebe Grüße Ivi

~Sorellina~ hat gesagt…

Die ist soo prima! All die kleinen Bubbles drumherum...ein super Sketch echt klasse umgesetzt.

LG
Sabs

Related Posts with Thumbnails
Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin

Welcome

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Hallo und herzlich Willkommen auf meinem Blog! Ich stemple jetzt seit Februar'08 und das mit großer Leidenschaft ;)Ich bin eine absolute Niedlich-Stemplerin, wie man unschwer an meinen Karten erkennen kann. Am allerliebsten arbeite ich mit Magnolia-Stempeln. Ich liebe es, an Challenges teilzunehmen und vor allem nach Sketchen zu arbeiten ...Viel Spaß beim Stöbern auf meinem Blog! Ich freue mich, dass Ihr da seid ;)
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Hello and welcome to my blog! I'm stamping since february 2008 now and with passion;)I'm a fan of cute stamps, what you can see at my cards. Most of all I work with stamps of Magnolia. I love to participate in challenges, especially working with Sketches ...I hope you'll enjoy my cards. I'm happy that you're visiting my Blog ;)
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

You don’t speak german?

questions or suggestions?

Proud to be

Proud Design Team Member

Stolzes DT Member bei

Challenge Blogs

Blog Archive

Proud Past Design Team Member

Past DT Member

Past Design Team Member

Past Design Team Member

Past Guest Designer

Followers

Magnolia Shop

Magnolia Blog

Magnolia Stamp Club

Want to be updated?

Your email address:


Powered by FeedBlitz

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Diese Seite dient zu Eurer Inspiration. Alle hier gezeigten Fotos, Vorlagen, Anleitungen und Texte unterliegen meinem oder einem Copyright und dürfen nicht kopiert werden. Für meine Projekte und Karten verwende ich Stempelmotive und verschiedene Materialien, wobei das Copyright beim jeweiligen Hersteller liegt.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

This site is for your inspiration. All pictures, toturials, templates and texts are copyrighted. You aren't allowed to copy them. I'm using rubber stamps and supplies for my cards, which are copyrighted by the particular firms.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


Labels

Template by: Free Blog Templates