Proud to say ...

Proud to say ...
Special Halloween Challenge 2010

.

.
Challenge 10

.

.
Challenges #82 and #95

.

.
on January 2nd 2010

.

.
Challenge #37

.

.
Challenge #5 und #57

Januar 26th 2010

.

.
Challenge #36

Challenge #10 and #13

Challenge #12

.

.
Challenge #42

.

.

my Magnolia only Blog

Samstag, 18. April 2009

Just Magnolia stamped with fun :)

Die erste Challenge bei Just Magnolia ist online mit einem schönen Sketch von Donalda. Diesen habe ich kombiniert mit der tollen Colour Challenge bei Stamp with fun "braun/rosa" und für den Cute Card Thursday habe ich noch Blumen auf der Karte untergebracht...

The first Challenge at Just Magnolia is online with a beautiful Sketch made by Donalda. I combined this one with the great Colour Challenge at Stamp with fun "brown/pink" and added some flowers for the Cute Card Thursday ...


Supplies:
Stempel: Magnolia und "Fresh Cuts"
CS: Kakaobraun, Schokobraun und Rosé
Papier: Designerpapier und Papiersticker aus dem Simply Scrappin Kit "Love Stories"
Stempelkissen: Schokobraun
zusätzlich: Prismacolor Pencils/Terpentinersatz, Nestabilities Curved Rectangles, Kreisschneideschablone von Creative Memories und Satinröschen



Und das ist der Sketch:

This is the Sketch:




Thanks for looking




12 lovely Comments; Thank you so much!:

Alexandra hat gesagt…

hi,
deine karte ist sehr schön geworden, gefällt mir sehr gut!

gruß
alexandra

Tanja hat gesagt…

Eine süsse Karte hast du gemacht, Tanja!

LG Tanja

Karin hat gesagt…

Cute, cute, cute.
I love the colours and this Tilda is so adorable.

Have a nice Sunday,
xoxo Karin

Mona hat gesagt…

Wow eine klasse Karte, die ist großartig geworden.
Vielen Dank fürs Mitmachen.

LG Mona (SWF-Team)

Deb hat gesagt…

Beautiful card!
Many thanks for joining in the CCT challenge! Have a great day!
Debx

Cami hat gesagt…

Very cute card Tanja! I love the pink and brown shades. Great take on this sketch for the first Just Magnolia challenge. Hugs, Cami

Bev hat gesagt…

Fabulous card, the papers and colours are so pretty. Thanks for joining us for our first week x

cats whiskers hat gesagt…

Thanks for joining us this week with this stunning card#
Hugs Jacqui x

Kim Piggott hat gesagt…

Such a beautiful card!
Thanks so much for joining us at Just Magnolia!
hugs
kim x

Naoual hat gesagt…

Gorgeous card Tanja, beautiful colour combination. Great take on the sketch!

Thank you for joining us at Just Magnolia this week,

xx Naoual

megastamper hat gesagt…

wow tanja, du hast wieder lauter tolle karten gemacht und ich weiss wieder garnicht, wo ich anfagen soll. alle sehen wieder so toll und stimmig aus. ich drück dir immer noch die daumen fürs dt!!
liebe grüsse, bea

papercraftsbyrach hat gesagt…

a fabulous card, so sweetly made.
Thank you for joining us at just magnolia. hugs rachxx

Related Posts with Thumbnails
Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin

Welcome

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Hallo und herzlich Willkommen auf meinem Blog! Ich stemple jetzt seit Februar'08 und das mit großer Leidenschaft ;)Ich bin eine absolute Niedlich-Stemplerin, wie man unschwer an meinen Karten erkennen kann. Am allerliebsten arbeite ich mit Magnolia-Stempeln. Ich liebe es, an Challenges teilzunehmen und vor allem nach Sketchen zu arbeiten ...Viel Spaß beim Stöbern auf meinem Blog! Ich freue mich, dass Ihr da seid ;)
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Hello and welcome to my blog! I'm stamping since february 2008 now and with passion;)I'm a fan of cute stamps, what you can see at my cards. Most of all I work with stamps of Magnolia. I love to participate in challenges, especially working with Sketches ...I hope you'll enjoy my cards. I'm happy that you're visiting my Blog ;)
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

You don’t speak german?

questions or suggestions?

Proud to be

Proud Design Team Member

Stolzes DT Member bei

Challenge Blogs

Blog Archive

Proud Past Design Team Member

Past DT Member

Past Design Team Member

Past Design Team Member

Past Guest Designer

Followers

Magnolia Shop

Magnolia Blog

Magnolia Stamp Club

Want to be updated?

Your email address:


Powered by FeedBlitz

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Diese Seite dient zu Eurer Inspiration. Alle hier gezeigten Fotos, Vorlagen, Anleitungen und Texte unterliegen meinem oder einem Copyright und dürfen nicht kopiert werden. Für meine Projekte und Karten verwende ich Stempelmotive und verschiedene Materialien, wobei das Copyright beim jeweiligen Hersteller liegt.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

This site is for your inspiration. All pictures, toturials, templates and texts are copyrighted. You aren't allowed to copy them. I'm using rubber stamps and supplies for my cards, which are copyrighted by the particular firms.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


Labels

Template by: Free Blog Templates