Proud to say ...

Proud to say ...
Special Halloween Challenge 2010

.

.
Challenge 10

.

.
Challenges #82 and #95

.

.
on January 2nd 2010

.

.
Challenge #37

.

.
Challenge #5 und #57

Januar 26th 2010

.

.
Challenge #36

Challenge #10 and #13

Challenge #12

.

.
Challenge #42

.

.

my Magnolia only Blog

Montag, 13. April 2009

Just Christmas and Birthday Cards ~ Week 27 Janina


Einen schönen Ostermontag wünsche ich Euch allen ... bei Just Christmas and Birthday Cards haben wir jedoch keinen Feiertag und es gibt einen neuen Sketch! Diese Woche ist er von der lieben Janina ...

Happy Easter Monday to you all ... but at Just Christmas and Birthday Cards we are not on holiday and there's a new Sketch for you! This week it's made by my fellow DT Member Janina ...


Supplies:
Stempel: Magnolia und Schriftzug aus dem Set "Sincere Salutations"
CS: Amethystblau
Papier: Designerpapier "Tea Party"
Stempelkissen: Amethystblau
zusätzlich: Prismacolor Pencils/Terpentinersatz, Paper Piercing Schablone/Bastlerwerksatz, Knöpfe Linde Farbtöne, Stickgarn und Taft Geschenkband Rosé

Supplies:
Stempel: Magnolia und Schriftzug aus dem Set "Season of Joy"
CS: Schokobraun, Glutrot und Vanille Pur
Papier: Designerpapier "Ski Slope"
Stempelkissen: Versamark Dazzle Champagne, Schokobraun
zusätzlich: Prismacolor Pencils/Terpentinersatz, Quickutz Revolution Photo Corners, selbstklebende Halbperlen Kaiser Scrapbook und Embossing Pulver klar/Erhitzungsgerät




Und wer jetzt Lust bekommen hat ... hier ist der schöne Sketch von Janina zum Nacharbeiten:


Do you like to make a card? Here is the great Sketch made by Janina:




Thanks for looking






4 lovely Comments; Thank you so much!:

debby4000 hat gesagt…

Oh these are fabulous, both Tilda's are gorgeous
luv
Debby

Chris (catt871) hat gesagt…

These are both SO beautiful!!!!!! I love the colours in the bottom card!!!! GREAT Sketch too!!!

StampingSeasons hat gesagt…

Love them both, such beautiful stamps

Ninchen hat gesagt…

da haste meinen sketch ja super umgesetzt!ich mag deine colorationen so gerne!

lg janina

Related Posts with Thumbnails
Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin

Welcome

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Hallo und herzlich Willkommen auf meinem Blog! Ich stemple jetzt seit Februar'08 und das mit großer Leidenschaft ;)Ich bin eine absolute Niedlich-Stemplerin, wie man unschwer an meinen Karten erkennen kann. Am allerliebsten arbeite ich mit Magnolia-Stempeln. Ich liebe es, an Challenges teilzunehmen und vor allem nach Sketchen zu arbeiten ...Viel Spaß beim Stöbern auf meinem Blog! Ich freue mich, dass Ihr da seid ;)
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Hello and welcome to my blog! I'm stamping since february 2008 now and with passion;)I'm a fan of cute stamps, what you can see at my cards. Most of all I work with stamps of Magnolia. I love to participate in challenges, especially working with Sketches ...I hope you'll enjoy my cards. I'm happy that you're visiting my Blog ;)
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

You don’t speak german?

questions or suggestions?

Proud to be

Proud Design Team Member

Stolzes DT Member bei

Challenge Blogs

Blog Archive

Proud Past Design Team Member

Past DT Member

Past Design Team Member

Past Design Team Member

Past Guest Designer

Followers

Magnolia Shop

Magnolia Blog

Magnolia Stamp Club

Want to be updated?

Your email address:


Powered by FeedBlitz

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Diese Seite dient zu Eurer Inspiration. Alle hier gezeigten Fotos, Vorlagen, Anleitungen und Texte unterliegen meinem oder einem Copyright und dürfen nicht kopiert werden. Für meine Projekte und Karten verwende ich Stempelmotive und verschiedene Materialien, wobei das Copyright beim jeweiligen Hersteller liegt.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

This site is for your inspiration. All pictures, toturials, templates and texts are copyrighted. You aren't allowed to copy them. I'm using rubber stamps and supplies for my cards, which are copyrighted by the particular firms.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


Labels

Template by: Free Blog Templates