Proud to say ...

Proud to say ...
Special Halloween Challenge 2010

.

.
Challenge 10

.

.
Challenges #82 and #95

.

.
on January 2nd 2010

.

.
Challenge #37

.

.
Challenge #5 und #57

Januar 26th 2010

.

.
Challenge #36

Challenge #10 and #13

Challenge #12

.

.
Challenge #42

.

.

my Magnolia only Blog

Sonntag, 19. April 2009

eine Karte ~ 4 Challenges



Ich hatte schon länger Lust, mal wieder eine von den niedlichen Halloween-Tildas zu colorieren. Da kam mir die Challenge bei Colour Create "schwarz/weiß/pink" ganz recht. Die Grundlage für meine Karte ist der schöne Sketch bei den Everybody Art Challenges. Bei A Spoon full of Sugar ist das Thema diese Woche "to die for" und für meine Karte brauchte ich natürlich Fledermäuse, die ich mit meiner Quickutz gestanzt habe. Und zu guter Letzt lautet das Thema bei denCharisma Cardz Challenges "Little black Dress" :)

I was in the mood to color a Halloween Tilda a few days ago, so the Colour Challenge at Colour Create "black/white/pink" was just in time. The base for my Card is the beautiful Sketch at the Everybody Art Challenges and at A Spoon full of Sugar the theme this week is "to die for". I needed some Bats for my card, which I made with my Quickutz Squeeze. And last but not least the theme at the Charisma Cardz Challenges is "Little black Dress" :)


Supplies:
Stempel: Magnolia
CS: Schwarz, Anthratzitgrau, zartes Pink und Flüsterweiß
Stempelkissen: Schwarz, Anthrazitgrau und Versamark
zusätzlich: Prismacolor Pencils/Terpentinersatz, Kreisstanzer 3,18 cm und 3,5 cm, Nestabilities Labels One, Stampin'Emboss Pulver klar/Erhitzungsgerät, Quickutz Bats, Cuttlebug Prägefolder, Prima Flowers, Straßbrads und Stampin'Write Marker schwarz



Thanks for looking




7 lovely Comments; Thank you so much!:

Kati hat gesagt…

Wow - die ist ja genial - super Fledermausstanzteile!!!

Schön,dass du mitgemacht hast.
lg
mamapia
EAC-Team

Anesha hat gesagt…

Very striking card. Love the image.

Kim Piggott hat gesagt…

Fabulous card!
Gorgeous colour combo!
Thanks so much for joining us at CC!
hugs
kim x

Sally hat gesagt…

Great card. Love your coloring of Tilda. Thanks for joining us this week at Charisma

Vee hat gesagt…

Fabulous card love Tilda in black.Thanks for joining the Charisma challenge.
xx Vee

Iris hat gesagt…

Eine absolut geniale Karte hast du da gemacht. Ich freue mich auch schon wieder auf die Halloweenkarten.
Danke fürs mitmachen.

LG
Iris
EAC-Team

Caroljenks hat gesagt…

Gorgeous card - fab use of the CC colours. Love it. Carol x

Related Posts with Thumbnails
Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin

Welcome

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Hallo und herzlich Willkommen auf meinem Blog! Ich stemple jetzt seit Februar'08 und das mit großer Leidenschaft ;)Ich bin eine absolute Niedlich-Stemplerin, wie man unschwer an meinen Karten erkennen kann. Am allerliebsten arbeite ich mit Magnolia-Stempeln. Ich liebe es, an Challenges teilzunehmen und vor allem nach Sketchen zu arbeiten ...Viel Spaß beim Stöbern auf meinem Blog! Ich freue mich, dass Ihr da seid ;)
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Hello and welcome to my blog! I'm stamping since february 2008 now and with passion;)I'm a fan of cute stamps, what you can see at my cards. Most of all I work with stamps of Magnolia. I love to participate in challenges, especially working with Sketches ...I hope you'll enjoy my cards. I'm happy that you're visiting my Blog ;)
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

You don’t speak german?

questions or suggestions?

Proud to be

Proud Design Team Member

Stolzes DT Member bei

Challenge Blogs

Blog Archive

Proud Past Design Team Member

Past DT Member

Past Design Team Member

Past Design Team Member

Past Guest Designer

Followers

Magnolia Shop

Magnolia Blog

Magnolia Stamp Club

Want to be updated?

Your email address:


Powered by FeedBlitz

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Diese Seite dient zu Eurer Inspiration. Alle hier gezeigten Fotos, Vorlagen, Anleitungen und Texte unterliegen meinem oder einem Copyright und dürfen nicht kopiert werden. Für meine Projekte und Karten verwende ich Stempelmotive und verschiedene Materialien, wobei das Copyright beim jeweiligen Hersteller liegt.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

This site is for your inspiration. All pictures, toturials, templates and texts are copyrighted. You aren't allowed to copy them. I'm using rubber stamps and supplies for my cards, which are copyrighted by the particular firms.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


Labels

Template by: Free Blog Templates