Proud to say ...

Proud to say ...
Special Halloween Challenge 2010

.

.
Challenge 10

.

.
Challenges #82 and #95

.

.
on January 2nd 2010

.

.
Challenge #37

.

.
Challenge #5 und #57

Januar 26th 2010

.

.
Challenge #36

Challenge #10 and #13

Challenge #12

.

.
Challenge #42

.

.

my Magnolia only Blog

Mittwoch, 18. März 2009

Friday Sketchers meets A Spoon full of Sugar


"Fresh Cuts" lässt mich im Moment einfach nicht los ... aber ich habe anderes Papier genommen für den tollen Sketch von Carole für die Friday Sketchers. Außerdem habe ich noch Straßsteinchen für die Challenge bei A Spoon full of Sugar verwendet ...

The Stamp Set "Fresh Cuts" is my favorite at the moment, but I used another Designer Paper for my Card following the great Sketch made my Carole for the Friday Sketchers. And I added some Gems for the challenge at A Spoon full of Sugar ...



Supplies:
Stempel: Magnolia, "Circle of Friendship" und "Fresh Cuts"
CS: Schokobraun und Flüsterweiß
Papier: Designerpapier "Tee & Gebäck"
Stempelkissen: Schokobraun
zusätzlich: Prismacolor Pencils/Terpentinersatz, Kreisstanzer 2,5 cm, Straßsteine/Heidi Swapp, Taftband Flüsterweiß und Satin-Rosen




Thanks for looking






11 lovely Comments; Thank you so much!:

Valems hat gesagt…

Gorgeous card! I love that cute image and the colour combination. :)
Hugs, Vanja

Debbie hat gesagt…

Gorgeous card Tanja, Thanks for playing along with A Spoon Full of Sugar this week, Hugs debbie x

Sandy O hat gesagt…

It is one of my favorite stamp sets also. I really like how you use if for the background behind this image. Pink and brown...yum!

Jodi hat gesagt…

Sweet Card and love those colors together!! Pretty rosebuds too!
Hugs,
Jodi =)

Cami hat gesagt…

Very nice card Tanja! Love your stamping and coloring. Great take on this layout.

agnes hat gesagt…

Eine wunderschöne karte,tolle farbe und sehr schön coliert.gefall tmir sehr gut.

LG Agnesxx

debby4000 hat gesagt…

Beautiful sweet card.

Monica Anderberg hat gesagt…

I really love this card. It is so cute! Thanks for sharing all your work on your blog. You really inspires me alot!

BR/ Monica at scrapoleket.blogspot.com

Carole hat gesagt…

Your card is so beautiful Tanja, thanks for joining us at Friday Sketchers

Carole

Bev hat gesagt…

So pretty, love the gorgeous colour combo and papers x

aardvarkpest hat gesagt…

Gorgeous card. I love the colour combo.

Glenda

Related Posts with Thumbnails
Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin

Welcome

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Hallo und herzlich Willkommen auf meinem Blog! Ich stemple jetzt seit Februar'08 und das mit großer Leidenschaft ;)Ich bin eine absolute Niedlich-Stemplerin, wie man unschwer an meinen Karten erkennen kann. Am allerliebsten arbeite ich mit Magnolia-Stempeln. Ich liebe es, an Challenges teilzunehmen und vor allem nach Sketchen zu arbeiten ...Viel Spaß beim Stöbern auf meinem Blog! Ich freue mich, dass Ihr da seid ;)
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Hello and welcome to my blog! I'm stamping since february 2008 now and with passion;)I'm a fan of cute stamps, what you can see at my cards. Most of all I work with stamps of Magnolia. I love to participate in challenges, especially working with Sketches ...I hope you'll enjoy my cards. I'm happy that you're visiting my Blog ;)
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

You don’t speak german?

questions or suggestions?

Proud to be

Proud Design Team Member

Stolzes DT Member bei

Challenge Blogs

Blog Archive

Proud Past Design Team Member

Past DT Member

Past Design Team Member

Past Design Team Member

Past Guest Designer

Followers

Magnolia Shop

Magnolia Blog

Magnolia Stamp Club

Want to be updated?

Your email address:


Powered by FeedBlitz

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Diese Seite dient zu Eurer Inspiration. Alle hier gezeigten Fotos, Vorlagen, Anleitungen und Texte unterliegen meinem oder einem Copyright und dürfen nicht kopiert werden. Für meine Projekte und Karten verwende ich Stempelmotive und verschiedene Materialien, wobei das Copyright beim jeweiligen Hersteller liegt.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

This site is for your inspiration. All pictures, toturials, templates and texts are copyrighted. You aren't allowed to copy them. I'm using rubber stamps and supplies for my cards, which are copyrighted by the particular firms.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


Labels

Template by: Free Blog Templates