Proud to say ...

Proud to say ...
Special Halloween Challenge 2010

.

.
Challenge 10

.

.
Challenges #82 and #95

.

.
on January 2nd 2010

.

.
Challenge #37

.

.
Challenge #5 und #57

Januar 26th 2010

.

.
Challenge #36

Challenge #10 and #13

Challenge #12

.

.
Challenge #42

.

.

my Magnolia only Blog

Samstag, 3. Januar 2009

Magnolia Challenge Blog


Heute wurde ich von Sandy auf den neuen Challenge Blog Roses on Paper aufmerksam gemacht ... Vielen Dank dafür, liebe Sandy! Dort sind die Stempel von Magnolia, Whiff of Joy, Sarah Kay und Rachel Ann Miller gefragt! Der Sketch, der schon seit dem 22.12. online ist, hat mich sofort inspiriert und ich habe diese Karte dazu gemacht:

Today Sandy brought my attention to the new Challenge Blog Roses on Paper ... Thanks for that, Sandy! For these Challenges you have to use the stamps of Magnolia, Whiff of Joy, Sarah Kay and Rachel Ann Miller! The Sketch, which is online since 22.12., inspired me and I have made this card with it:


Supplies: Stempel Magnolia und Schriftzug aus dem Set "A beautiful Thing"
CS: Soft Sky und Flüsterweiß
Papier: Design Papier von Crea Motion
Stempelkissen: Lavendelblau und Aubergine
zusätzlich: Prismacolor Pencils/Terpentinersatz, Ovalschneideschablone von Creative Memories, Cuttlebug Prägefolder, Quickutz Schneeflocke, Brads/Bazzill, Schneeflocken-Knöpfe von Jesse James und Edge Distresser/Heidi Swapp



Thanks for looking




8 lovely Comments; Thank you so much!:

Rach hat gesagt…

A fabulous card Tanja following the sketch. Your tilda is so adorable...love the sentiment and how you has distressed the edges of hyour dp. Hugs rachxx

Gabigabs hat gesagt…

Beautiful background paper and very nicely colored image.

Susan hat gesagt…

She's just adorable! I love your snowflakes and you know how much I love your cards! Thanks so much for playing along with our challenge and Good Luck!

Iris hat gesagt…

Hallo Tanjs, eine tolle Karte ist das geworden! Gefaellt mir sehr! Schoen das Du bei unserer Challenge mit machst und hoffentlich sehen wir Dich in Zukunft oefter auf unserem Blog. Viel Glueck!

LG
Iris

Stempelfan hat gesagt…

Hallo Tanja,

bin beim Surfen durch Zufall auf deine Seite gestoßen. Deine Karte ist wirklich klasse geworden. Werde in Zukunft bestimmt häufiger bei dir vorbeischauen.

Viele Grüße
Sonja

Cheryl hat gesagt…

Wow, Tanja! I jsut stopped over at your blog! I'm sorry I hadn't been there in awhile! Your recent Magnolia cards are WONDERFUL! I love them all!
Thanks for sharing your talent!
Cheryl

Sandy hat gesagt…

You did a wonderful job AS ALWAYS with the challenge! I love it!

Anki hat gesagt…

Wonderful card. Thank you for participating in our RoP Challenge. Wish you a great start on 2009. Kram - Anki

Related Posts with Thumbnails
Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin

Welcome

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Hallo und herzlich Willkommen auf meinem Blog! Ich stemple jetzt seit Februar'08 und das mit großer Leidenschaft ;)Ich bin eine absolute Niedlich-Stemplerin, wie man unschwer an meinen Karten erkennen kann. Am allerliebsten arbeite ich mit Magnolia-Stempeln. Ich liebe es, an Challenges teilzunehmen und vor allem nach Sketchen zu arbeiten ...Viel Spaß beim Stöbern auf meinem Blog! Ich freue mich, dass Ihr da seid ;)
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Hello and welcome to my blog! I'm stamping since february 2008 now and with passion;)I'm a fan of cute stamps, what you can see at my cards. Most of all I work with stamps of Magnolia. I love to participate in challenges, especially working with Sketches ...I hope you'll enjoy my cards. I'm happy that you're visiting my Blog ;)
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

You don’t speak german?

questions or suggestions?

Proud to be

Proud Design Team Member

Stolzes DT Member bei

Challenge Blogs

Blog Archive

Proud Past Design Team Member

Past DT Member

Past Design Team Member

Past Design Team Member

Past Guest Designer

Followers

Magnolia Shop

Magnolia Blog

Magnolia Stamp Club

Want to be updated?

Your email address:


Powered by FeedBlitz

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Diese Seite dient zu Eurer Inspiration. Alle hier gezeigten Fotos, Vorlagen, Anleitungen und Texte unterliegen meinem oder einem Copyright und dürfen nicht kopiert werden. Für meine Projekte und Karten verwende ich Stempelmotive und verschiedene Materialien, wobei das Copyright beim jeweiligen Hersteller liegt.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

This site is for your inspiration. All pictures, toturials, templates and texts are copyrighted. You aren't allowed to copy them. I'm using rubber stamps and supplies for my cards, which are copyrighted by the particular firms.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


Labels

Template by: Free Blog Templates