Proud to say ...

Proud to say ...
Special Halloween Challenge 2010

.

.
Challenge 10

.

.
Challenges #82 and #95

.

.
on January 2nd 2010

.

.
Challenge #37

.

.
Challenge #5 und #57

Januar 26th 2010

.

.
Challenge #36

Challenge #10 and #13

Challenge #12

.

.
Challenge #42

.

.

my Magnolia only Blog

Mittwoch, 3. Dezember 2008

Neuer Challengeblog ...

Habt Ihr schon den neuen Challengeblog StampARTic entdeckt? Er sieht sehr vielversprechend aus und die erste Challenge ist eine wunderschöne Faltkarte von Camilla. Hier könnt Ihr sie Euch ansehen ... Und das ist mein Ergebnis:


Did you discovered the new StampARTic Challenge blog yet? It looks very promising and the first Challenge is a wonderful Card with a folder technique by Camilla. Here you can you see it ... And this is my result:






Supplies: Stempel Magnolia und Schriftzug aus dem Set "Old Fashioned Christmas"
CS: Olivgrün glatt und strukturiert
Papier: Designerpapier aus dem Set "I wish"
Stempelkissen: Grünbraun und Schokobraun
zusätzlich: Prismacolor Pencils/Terpentinersatz, Nestabilities Curved Rectangles, Stickle Chrystal Ice, Goldband und Schneeflocke aus dem Euro-Shop und Uniball Signo Stift gold


Thanks for looking




7 lovely Comments; Thank you so much!:

Kathy hat gesagt…

Beautiful card!! I really like the stamps that you have put together and the snow looks fabulous!! Nice job with the folder card :)Kathy

COCO hat gesagt…

oh very beautiful card !!!! lovely stamp magnolia !!!!
hugs coco

Jorunn hat gesagt…

Beautiful card! Love the colors and the image is so cute!
Thank you for playing!

hugs,
Jorunn

joey hat gesagt…

beautiful card!. just a note to say a huge thankyou for the parcel that arrived from the christmas and birthday dt team i am delighted. thankyou. joey xxx

Lillemor hat gesagt…

What a great card you´ve made! Thanks for joining our challenge!
Lillemor

Karin hat gesagt…

So beautifull!!!
Love the sweet image and fabulous papers you've used.

Have a great weekend,
xoxo karin

megastamper hat gesagt…

oh wie schön, die machart gefällt mir gut und ist eine echt tolle idee!!
ich wünsch dir ein schönes wochenende!!!
lg
bea

Related Posts with Thumbnails
Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin

Welcome

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Hallo und herzlich Willkommen auf meinem Blog! Ich stemple jetzt seit Februar'08 und das mit großer Leidenschaft ;)Ich bin eine absolute Niedlich-Stemplerin, wie man unschwer an meinen Karten erkennen kann. Am allerliebsten arbeite ich mit Magnolia-Stempeln. Ich liebe es, an Challenges teilzunehmen und vor allem nach Sketchen zu arbeiten ...Viel Spaß beim Stöbern auf meinem Blog! Ich freue mich, dass Ihr da seid ;)
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Hello and welcome to my blog! I'm stamping since february 2008 now and with passion;)I'm a fan of cute stamps, what you can see at my cards. Most of all I work with stamps of Magnolia. I love to participate in challenges, especially working with Sketches ...I hope you'll enjoy my cards. I'm happy that you're visiting my Blog ;)
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

You don’t speak german?

questions or suggestions?

Proud to be

Proud Design Team Member

Stolzes DT Member bei

Challenge Blogs

Blog Archive

Proud Past Design Team Member

Past DT Member

Past Design Team Member

Past Design Team Member

Past Guest Designer

Followers

Magnolia Shop

Magnolia Blog

Magnolia Stamp Club

Want to be updated?

Your email address:


Powered by FeedBlitz

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Diese Seite dient zu Eurer Inspiration. Alle hier gezeigten Fotos, Vorlagen, Anleitungen und Texte unterliegen meinem oder einem Copyright und dürfen nicht kopiert werden. Für meine Projekte und Karten verwende ich Stempelmotive und verschiedene Materialien, wobei das Copyright beim jeweiligen Hersteller liegt.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

This site is for your inspiration. All pictures, toturials, templates and texts are copyrighted. You aren't allowed to copy them. I'm using rubber stamps and supplies for my cards, which are copyrighted by the particular firms.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


Labels

Template by: Free Blog Templates