Proud to say ...

Proud to say ...
Special Halloween Challenge 2010

.

.
Challenge 10

.

.
Challenges #82 and #95

.

.
on January 2nd 2010

.

.
Challenge #37

.

.
Challenge #5 und #57

Januar 26th 2010

.

.
Challenge #36

Challenge #10 and #13

Challenge #12

.

.
Challenge #42

.

.

my Magnolia only Blog

Montag, 1. Dezember 2008

DT - Just Christmas and Birthday Cards - Sketch #9

Und schon wieder ist eine Woche rum ... Der Sketch dieser Woche bei Just Christmas and Birthday Cards kommt von Amanda und ist sehr vielseitig einsetzbar:





Und hier sind meine Karten dazu:



Supplies: Stempel Magnolia und Schriftzug aus dem Set "Best Yet"
CS: Moosgrün
Papier: Daisy Bucket
Stempelkissen: Grünbraun
zusätzlich: Prismacolor Pencils/Terpentinersatz, Quickutz Photo Corners, elastischer Cord in silber, Charm von meiner lieben
Moni, Prima Flowers, Strassbrad und Stickles Ruby Slippers und Cotton Candy


Supplies: Stempel Magnolia, Blumen aus dem Set "Simply Said" und Schriftzug aus dem Set "Sincere Salutations"
CS: Elfenbein
Papier: Designerpapier mit Druck Wild Wasabi
Stempelkissen: Gartengrün
zusätzlich: Prismacolor Pencils/Terpentinersatz, Köperband bestempelt, Prima Flowers, Brad silber, Metallspacer und Spellbinders Nestabilities curved Rectangle

Ich hoffe, Ihr macht wieder alle fleißig mit bei JCBC.


I hope you'll joining us this week for the new Challenge at JCBC!



Thanks for looking







7 lovely Comments; Thank you so much!:

Angelo hat gesagt…

Your cards are great, Tanja! I love the way you have used the sketch!!! I have been kind of stuck in making my cards and have only made my christmascard yet. But you gave me inspiration on how I can make the birthdaycard! Thank you!

Have a nice Monday!

Hugs, Kristin :)

Rach hat gesagt…

two more wonderful cards from you Tanja, thanks for sharing. hugs rachxx

Bev hat gesagt…

Two gorgeous cards Tanja.

hugs Bev x

Ninchen hat gesagt…

wow tanja-wieder einmal 2 tolle karten von dir!die weihnachtskarte hats mir diesmla ganz besonders angetan!

LG Janina

Marlis hat gesagt…

Tanja, einmalig schöne Karten wieder!!... Finde für deine Kartenkünste (noch) nicht das passende Adjektiv ;o) Winterliche Grüsse aus CH

Nixe07 hat gesagt…

Ach die sind ja wieder so zauberhaft meine Liebe!! Beide sind wieder perfekt abgestimmt mit süßen Details und tollen Farben.
Knuddels
Moni

Mada hat gesagt…

Both cards are adorable, but I absolutely LOVE the birthday one. The papers you use are always so beautiful and delicate. Your colouring is perfect and matches the papers so well. Fantastic job! :)

Hugs,
Mada

Related Posts with Thumbnails
Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin

Welcome

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Hallo und herzlich Willkommen auf meinem Blog! Ich stemple jetzt seit Februar'08 und das mit großer Leidenschaft ;)Ich bin eine absolute Niedlich-Stemplerin, wie man unschwer an meinen Karten erkennen kann. Am allerliebsten arbeite ich mit Magnolia-Stempeln. Ich liebe es, an Challenges teilzunehmen und vor allem nach Sketchen zu arbeiten ...Viel Spaß beim Stöbern auf meinem Blog! Ich freue mich, dass Ihr da seid ;)
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Hello and welcome to my blog! I'm stamping since february 2008 now and with passion;)I'm a fan of cute stamps, what you can see at my cards. Most of all I work with stamps of Magnolia. I love to participate in challenges, especially working with Sketches ...I hope you'll enjoy my cards. I'm happy that you're visiting my Blog ;)
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

You don’t speak german?

questions or suggestions?

Proud to be

Proud Design Team Member

Stolzes DT Member bei

Challenge Blogs

Blog Archive

Proud Past Design Team Member

Past DT Member

Past Design Team Member

Past Design Team Member

Past Guest Designer

Followers

Magnolia Shop

Magnolia Blog

Magnolia Stamp Club

Want to be updated?

Your email address:


Powered by FeedBlitz

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Diese Seite dient zu Eurer Inspiration. Alle hier gezeigten Fotos, Vorlagen, Anleitungen und Texte unterliegen meinem oder einem Copyright und dürfen nicht kopiert werden. Für meine Projekte und Karten verwende ich Stempelmotive und verschiedene Materialien, wobei das Copyright beim jeweiligen Hersteller liegt.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

This site is for your inspiration. All pictures, toturials, templates and texts are copyrighted. You aren't allowed to copy them. I'm using rubber stamps and supplies for my cards, which are copyrighted by the particular firms.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


Labels

Template by: Free Blog Templates