Proud to say ...

Proud to say ...
Special Halloween Challenge 2010

.

.
Challenge 10

.

.
Challenges #82 and #95

.

.
on January 2nd 2010

.

.
Challenge #37

.

.
Challenge #5 und #57

Januar 26th 2010

.

.
Challenge #36

Challenge #10 and #13

Challenge #12

.

.
Challenge #42

.

.

my Magnolia only Blog

Donnerstag, 9. Oktober 2008

Just a Birthday Card

Heute habe ich meine erste Karte für den neuen Challengeblog Just Christmas and Birthday Cards gemacht. Der Sketch von Karin ist echt schön:



Ich habe außer den Knöpfen auch noch eine Schleife mit eingebaut und so das Thema beim Cute Card Thursday "Buttons & Bows" aufgegriffen ...

Supplies: Stempel Magnolia, Blume im Hintergrund "Garten Silhouetten" und Circle of Friendship
CS: Schkobraun, Safrangelb und Flüsterweiß
Papier: Tee & Gebäck
Stempelkissen: Schokobraun
zusätzlich: Watercolor Wonder Crayons/Aquapainter, Kreisstanzer 2,5 cm, Knöpfe Jesse James und Taftband in Schokobraun

Thanks for looking




13 lovely Comments; Thank you so much!:

Helena hat gesagt…

WOnderful!!

Andrea, hat gesagt…

Beautiful card, I love the image. Thanks for joining in the CCT challenge

Karin hat gesagt…

Hi Tanja,

what a beautifull card.
I love the papers and colours.
And this Tilda is so very cute.
Thanks for joining the x-mas and b-day cards challenge.

Have a great day,
xoxo Karin

Sue hat gesagt…

lovely card and fabby colour combo:)

sue
xx

Valems hat gesagt…

What a sweet card! I love the image!

Claudia Rosa hat gesagt…

suuuuuper goldig

Bev hat gesagt…

Wonderful card, love the colours and image - so sweet

hugs Bev x

Nixe07 hat gesagt…

Ach Tanja, die Karte ist wieder sooo süß geworden. Das Papier und die Farben gefallen mir super gut.
Knuddels
Moni

ink'n'rubba hat gesagt…

cute Tilda and lovely colours on this card. annie x

Kim Piggott hat gesagt…

Gorgeous card!
I love your beautifully coloured image. Great colour combo.
kim x

Krystinah hat gesagt…

She beautiful...I love this Tilda...I want her...Great card...Kristina

Jilli hat gesagt…

Gorgeous card, love the colour scheme and layout. Tilda looks adorable and is coloured perfectly. Jillix

Alison hat gesagt…

Oh this is fab love it.

Related Posts with Thumbnails
Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin

Welcome

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Hallo und herzlich Willkommen auf meinem Blog! Ich stemple jetzt seit Februar'08 und das mit großer Leidenschaft ;)Ich bin eine absolute Niedlich-Stemplerin, wie man unschwer an meinen Karten erkennen kann. Am allerliebsten arbeite ich mit Magnolia-Stempeln. Ich liebe es, an Challenges teilzunehmen und vor allem nach Sketchen zu arbeiten ...Viel Spaß beim Stöbern auf meinem Blog! Ich freue mich, dass Ihr da seid ;)
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Hello and welcome to my blog! I'm stamping since february 2008 now and with passion;)I'm a fan of cute stamps, what you can see at my cards. Most of all I work with stamps of Magnolia. I love to participate in challenges, especially working with Sketches ...I hope you'll enjoy my cards. I'm happy that you're visiting my Blog ;)
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

You don’t speak german?

questions or suggestions?

Proud to be

Proud Design Team Member

Stolzes DT Member bei

Challenge Blogs

Blog Archive

Proud Past Design Team Member

Past DT Member

Past Design Team Member

Past Design Team Member

Past Guest Designer

Followers

Magnolia Shop

Magnolia Blog

Magnolia Stamp Club

Want to be updated?

Your email address:


Powered by FeedBlitz

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Diese Seite dient zu Eurer Inspiration. Alle hier gezeigten Fotos, Vorlagen, Anleitungen und Texte unterliegen meinem oder einem Copyright und dürfen nicht kopiert werden. Für meine Projekte und Karten verwende ich Stempelmotive und verschiedene Materialien, wobei das Copyright beim jeweiligen Hersteller liegt.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

This site is for your inspiration. All pictures, toturials, templates and texts are copyrighted. You aren't allowed to copy them. I'm using rubber stamps and supplies for my cards, which are copyrighted by the particular firms.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


Labels

Template by: Free Blog Templates