Proud to say ...

Proud to say ...
Special Halloween Challenge 2010

.

.
Challenge 10

.

.
Challenges #82 and #95

.

.
on January 2nd 2010

.

.
Challenge #37

.

.
Challenge #5 und #57

Januar 26th 2010

.

.
Challenge #36

Challenge #10 and #13

Challenge #12

.

.
Challenge #42

.

.

my Magnolia only Blog

Dienstag, 16. September 2008

noch mal Stempel-Mekka

Die liebe Moni war so nett, mir noch Fotos von Samstag zu schicken, wie ich zusammen mit ihrer Schwester Heike am Magnolia Stand in den schönen Stempeln wühle und mich freue wie ein kleines Kind ;)



Hier sind wir gerade dabei, die schönen Mini-Stempeln genau unter die Lupe zu nehmen ... Ach, hat das Spaß gemacht mit Euch beiden ...






4 lovely Comments; Thank you so much!:

Susan hat gesagt…

I would love mini Magnolias! How cute would that be? Tanya, you look like you're having so much fun! I would have loved to have been there with you. So did you pick up any of those minis?

Anonym hat gesagt…

Tanja...youn look like you are having lots of fun, wish I could have been there too. I would love to see the mini's. You are a very pretty lady, it's always nice to see pictures of our online friends.

Kathy Billings
Eggdcr8tr@satx.rr.com

Tricia hat gesagt…

What fun that must have been!!! :) I always love to come to your blog, not just for your cards - you also look a lot like my sister-in-law!! :)

marsha hat gesagt…

Tanja, looks like you and your sister are having so much fun! Mini Magnolias sound very exciting!

Marsha

Related Posts with Thumbnails
Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin

Welcome

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Hallo und herzlich Willkommen auf meinem Blog! Ich stemple jetzt seit Februar'08 und das mit großer Leidenschaft ;)Ich bin eine absolute Niedlich-Stemplerin, wie man unschwer an meinen Karten erkennen kann. Am allerliebsten arbeite ich mit Magnolia-Stempeln. Ich liebe es, an Challenges teilzunehmen und vor allem nach Sketchen zu arbeiten ...Viel Spaß beim Stöbern auf meinem Blog! Ich freue mich, dass Ihr da seid ;)
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Hello and welcome to my blog! I'm stamping since february 2008 now and with passion;)I'm a fan of cute stamps, what you can see at my cards. Most of all I work with stamps of Magnolia. I love to participate in challenges, especially working with Sketches ...I hope you'll enjoy my cards. I'm happy that you're visiting my Blog ;)
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

You don’t speak german?

questions or suggestions?

Proud to be

Proud Design Team Member

Stolzes DT Member bei

Challenge Blogs

Blog Archive

Proud Past Design Team Member

Past DT Member

Past Design Team Member

Past Design Team Member

Past Guest Designer

Followers

Magnolia Shop

Magnolia Blog

Magnolia Stamp Club

Want to be updated?

Your email address:


Powered by FeedBlitz

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Diese Seite dient zu Eurer Inspiration. Alle hier gezeigten Fotos, Vorlagen, Anleitungen und Texte unterliegen meinem oder einem Copyright und dürfen nicht kopiert werden. Für meine Projekte und Karten verwende ich Stempelmotive und verschiedene Materialien, wobei das Copyright beim jeweiligen Hersteller liegt.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

This site is for your inspiration. All pictures, toturials, templates and texts are copyrighted. You aren't allowed to copy them. I'm using rubber stamps and supplies for my cards, which are copyrighted by the particular firms.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


Labels

Template by: Free Blog Templates