Proud to say ...

Proud to say ...
Special Halloween Challenge 2010

.

.
Challenge 10

.

.
Challenges #82 and #95

.

.
on January 2nd 2010

.

.
Challenge #37

.

.
Challenge #5 und #57

Januar 26th 2010

.

.
Challenge #36

Challenge #10 and #13

Challenge #12

.

.
Challenge #42

.

.

my Magnolia only Blog

Montag, 1. September 2008

Ismaki is back ... #29

Die Sommerpause ist um und es gab heute endlich wieder einen neuen Sketch auf Ismaki. In dieser Woche ist er von Kianel und als ich die Option, einen Mini-Umschlag einzubauen gesehen habe, fiel mir spontan eine Wunschliste ein. Also habe ich eine Weihnachtskarte gemacht.

Hier ist der Sketch:


Und hier ist meine Karte:



Supplies: Stempel Magnolia, Swirl von Autumn Leaves und Schriftzug von Cuddly Buddly
CS: Burgunderrot, Moosgrün und Flüsterweiß
Papier: Vellum
Stempelkissen: Moosgrün und Burgunderrot
zusätzlich: Watercolor Wonder Crayons/Aquapainter, Kreisstanzer 3,5 cm, selbstklebende Papierbordüre von Kars, Papierband von IKEA und Stampin'Write Markers


Thanks for looking




20 lovely Comments; Thank you so much!:

DS Frédérique hat gesagt…

very beautiful

Rach hat gesagt…

awwww, this is adorable, I am so going to have to get this stamp....so cute with her little cupcake and wooden spoon...I love the way you have tied the ribbon along the side and your sweet little envelope and wishlist...hugs rachxx

manue hat gesagt…

Great card! love the stamp and the colors too!

mu42800 hat gesagt…

superbe ta carte elel st maginfique
bizz Mu

sassu hat gesagt…

Beautiful colours!! Ribbons are great!

sonic hat gesagt…

Elle est très belle !!

Tova hat gesagt…

beautiful card, love colors !

crumble hat gesagt…

your card is beautiful !! whaou !!

Kathy hat gesagt…

Ah this is so cute!! That Tilda is adorable!! (I am still fighting the temptation to buy them all LOL) I love your sentiment and your envie wishlist is perfect!! Nice card :)Kathy

liliscrap44 hat gesagt…

Elle est superbe ta carte. Bravo et bisous.
Linda.

Ninie hat gesagt…

Elle est magnifique !

Valérie hat gesagt…

Very beautiful card and I love this stamp ! Very great work !

chatdoro hat gesagt…

trop trop mimi ta carte bravo. Bises chatdoro

Nixe07 hat gesagt…

Die Karte ist total süß gemacht. Gefällt mir super gut.
LG
Moni

titisonia hat gesagt…

very nice card!!!!!!!!!

kiki hat gesagt…

wunderschöne karte !
kiki :)

debby4000 hat gesagt…

Beautiful card, such a sweet Tilda and fab colours.

COCO hat gesagt…

fab card !!!! nice tilda!!

Sandy hat gesagt…

Oh, I just LOVE this one. I like the colors, pretty lace and Cowberry Tilda is one of my favorites of the new ones.

Bev hat gesagt…

Wonderful card Tanja

hugs Bev x

Related Posts with Thumbnails
Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin

Welcome

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Hallo und herzlich Willkommen auf meinem Blog! Ich stemple jetzt seit Februar'08 und das mit großer Leidenschaft ;)Ich bin eine absolute Niedlich-Stemplerin, wie man unschwer an meinen Karten erkennen kann. Am allerliebsten arbeite ich mit Magnolia-Stempeln. Ich liebe es, an Challenges teilzunehmen und vor allem nach Sketchen zu arbeiten ...Viel Spaß beim Stöbern auf meinem Blog! Ich freue mich, dass Ihr da seid ;)
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Hello and welcome to my blog! I'm stamping since february 2008 now and with passion;)I'm a fan of cute stamps, what you can see at my cards. Most of all I work with stamps of Magnolia. I love to participate in challenges, especially working with Sketches ...I hope you'll enjoy my cards. I'm happy that you're visiting my Blog ;)
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

You don’t speak german?

questions or suggestions?

Proud to be

Proud Design Team Member

Stolzes DT Member bei

Challenge Blogs

Blog Archive

Proud Past Design Team Member

Past DT Member

Past Design Team Member

Past Design Team Member

Past Guest Designer

Followers

Magnolia Shop

Magnolia Blog

Magnolia Stamp Club

Want to be updated?

Your email address:


Powered by FeedBlitz

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Diese Seite dient zu Eurer Inspiration. Alle hier gezeigten Fotos, Vorlagen, Anleitungen und Texte unterliegen meinem oder einem Copyright und dürfen nicht kopiert werden. Für meine Projekte und Karten verwende ich Stempelmotive und verschiedene Materialien, wobei das Copyright beim jeweiligen Hersteller liegt.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

This site is for your inspiration. All pictures, toturials, templates and texts are copyrighted. You aren't allowed to copy them. I'm using rubber stamps and supplies for my cards, which are copyrighted by the particular firms.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


Labels

Template by: Free Blog Templates