Proud to say ...

Proud to say ...
Special Halloween Challenge 2010

.

.
Challenge 10

.

.
Challenges #82 and #95

.

.
on January 2nd 2010

.

.
Challenge #37

.

.
Challenge #5 und #57

Januar 26th 2010

.

.
Challenge #36

Challenge #10 and #13

Challenge #12

.

.
Challenge #42

.

.

my Magnolia only Blog

Sonntag, 21. September 2008

ein Weihnachtskärtchen ...

Bei Silly Monkey Crafts gibt es einen Design Team Call. Als ich das gesehen habe, dachte ich, ich könnte es ja einfach mal versuchen. In der ersten Runde gilt es, diesen tollen Sketch von Nikki umzusetzen.

There is a Design Team Call over at Silly Monkey Crafts. When I saw I thought I could give it a try. The Challenge for round #1 is this great sketch by Nikki:

Mit meiner Karte habe ich gleich noch zwei weitere Fliegen ... ähh, Challenges geschlagen: Bei A Spoon full of Sugar möchte man gern Weihnachtskarte sehen und Our Creative Corner hat dazu aufgefordert, Chipboard zu verwenden. Herausgekommen ist bei mir heute dieses Kärtchen:

With my card I finished two more Challenges: Over at A Spoon full of Sugar they would like to see Christmas cards and the Challenge at Our Creative Corner is using Chipboard. My result is this card:

Supplies: Stempel Magnolia und Schriftzug aus dem Set "Liebe, nichts als Liebe"
CS: Olivgrün, Glutrot und Konfettiweiß
Papier: Daisy Bucket u Designerpapier mit Druck Olivgrün
Stempelkissen: Schokobraun
zusätzlich: Watercolor Wonder Crayons/Aquapainter, Kreisstanzer 1,3 cm für die Ecken, Knöpfe und Stern Jesse James, Leinenfaden, Gingan-Geschenkband in Rot und Stampin'Write Markers

Nun heißt es Daumen drücken ... Mal sehen, wie meine Karte bei Silly Monkey Crafts ankommt.

So please keep your fingers crossed for me with the first round of the DT Call.


Thanks for looking




10 lovely Comments; Thank you so much!:

Dawn Easton hat gesagt…

Adorable card!!! thanks for playing along with us at the OCC! best of luck on the Design Team call!!!

Rach hat gesagt…

fabulous card Tanja,
good luck with the dt call. hugs rachxx

Krystinah hat gesagt…

Cute card...I love it...Best of luck with the DT call...You should be getting mail from me soon...Kristina

Debbie hat gesagt…

Gorgeous christmas card,I love the cute Image, Thanks for playing along this week, Hugs Debbie x
Good luck with the dt call

Anne hat gesagt…

Cute card, love that paper! Good luck with the DT call!

Ying Pang, hat gesagt…

this is beautiful.good luck on the dt call.

Claudia Rosa hat gesagt…

oohhhhh.. ist die goldig geworden Tanja.
super gemacht mir gefaellt das kleine sternchen besonders gut.

bin ich blind? ich seh den award nich :-)
bussi

Nixe07 hat gesagt…

Och Tanja, ich komme ja aus dem Schwärmen gar nicht raus ;) Die Karte ist so wunderschön geworden. Wird Zeit das ich die süße Tilda auch mal verbastel ...
Knuddels
Moni

Amy Sheffer hat gesagt…

Love this sweet, adorable card!! Thanks for playing along with the OCC, and best of luck to you with the DT call!

stardustgemsandribbon hat gesagt…

Oh I love this cute Tilda with her horse...so adorable, your card is beautiful. Good Luck with the DT call at SM.
Carole :-)

Related Posts with Thumbnails
Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin

Welcome

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Hallo und herzlich Willkommen auf meinem Blog! Ich stemple jetzt seit Februar'08 und das mit großer Leidenschaft ;)Ich bin eine absolute Niedlich-Stemplerin, wie man unschwer an meinen Karten erkennen kann. Am allerliebsten arbeite ich mit Magnolia-Stempeln. Ich liebe es, an Challenges teilzunehmen und vor allem nach Sketchen zu arbeiten ...Viel Spaß beim Stöbern auf meinem Blog! Ich freue mich, dass Ihr da seid ;)
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Hello and welcome to my blog! I'm stamping since february 2008 now and with passion;)I'm a fan of cute stamps, what you can see at my cards. Most of all I work with stamps of Magnolia. I love to participate in challenges, especially working with Sketches ...I hope you'll enjoy my cards. I'm happy that you're visiting my Blog ;)
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

You don’t speak german?

questions or suggestions?

Proud to be

Proud Design Team Member

Stolzes DT Member bei

Challenge Blogs

Blog Archive

Proud Past Design Team Member

Past DT Member

Past Design Team Member

Past Design Team Member

Past Guest Designer

Followers

Magnolia Shop

Magnolia Blog

Magnolia Stamp Club

Want to be updated?

Your email address:


Powered by FeedBlitz

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Diese Seite dient zu Eurer Inspiration. Alle hier gezeigten Fotos, Vorlagen, Anleitungen und Texte unterliegen meinem oder einem Copyright und dürfen nicht kopiert werden. Für meine Projekte und Karten verwende ich Stempelmotive und verschiedene Materialien, wobei das Copyright beim jeweiligen Hersteller liegt.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

This site is for your inspiration. All pictures, toturials, templates and texts are copyrighted. You aren't allowed to copy them. I'm using rubber stamps and supplies for my cards, which are copyrighted by the particular firms.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


Labels

Template by: Free Blog Templates